Marayy bende regl olacaktım ve belirtiler çok çok netti, göğüslerde ağrı ve şişlik, karnımda belimde ağrı, halsizlik gibi. Ama 3 gün gecikince test yaptım ve gözlerime inanamadım, çünkü pozitifti 😀 birkaç gün önce yada sonra olabiliyordu reglim ve bende yine öyle olacak sandım. Sonra bir test daha yaptım ve yine pozitif🥰
Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah🙏🏼🙏🏼