Bende daha önce hiç pozitif sonuç görmemiştim idrar testlerinde geçen hafta hızlı gebelik testi yaptım 6 dk içinde çizgi belirginleşti 4 gün sonra bi daha yaptım 10 dk içinde çok silik bi şekilde yine belirginleşti 1 gün sonra kan testi verdik negatif çıktı değer 2 çıktı çarşambaya kadar bekle dedi doktor tekrar kan testi ver dedi yarını bekliyorum aranızda böyle bi durum yaşayan varmı 🙁