Marayy bende defalarca verdim kan testi ama hiç idrar testinde böyle silikte olsa çizgi yoktu kan testi verdim deger iyi gibiydi ya ben eczaneden 10 a yakın idrar testi aldım tekrar adetim geçmeden doktora gitmedim zaten 2 günde bir idrar testi yaptım degerin yükseldikçe çizgide kalınlaşıyomuş denedim inan biliyorum nasıl bişey oldugunu ama allahtan umut kesilmez rabbim gönlüne göre versin