Trabzon61 Marayy gecmis olsun. Bende de perde varmis dogumda ogrendim. Doktorlar pek ilgilenmedigi icin.
Deletedmom2224 Marayy bu testin kendi çizgisi bende o kadar çok var ki bunlardan 😊 ayrıca 8 gün çok erken olsa da çıkmaz ama kan testinde net sonuç alabilirsiniz
Marayy Hirabia Nar Tubasim Yvsbsra ikimelekannesi___ Trabzon61 Deletedmom2224 kızlar adete 4 kala tekrar gebelik testi yaptım yine saatler sonra çıkan çizgi oluştu sanırsam bu ay da hamile değilim olsa çıkardı 🥺 https://i.hizliresim.com/r06qnm.jpg Hamilebiranne
Trabzon61 Marayy cok guzel birsey ama cok tehlikeliymis. Cocugumu kaybedebilirmisim. Bunu dogumdan sonra ogrendim. Allah bana bagisladi
Nar Marayy kan testi ver bence canım aynı şekilde benimde adete 8 gün vardı 26 ydı degerim sonra yükseldi ve suan hamileyim allah hayırlı saglıklı almayı kucagına hepimize nasip etsin inşallh 🙏🏼
Nar Marayy evet benimki de seninki kadar silikti bnim kuzenim laboranttı hemen gidip kan testi verdim 26 ydı degerim 2 gün sonra 50 oldu derken 3 aylıgım suan
Otherozge Marayy evet canım bnm ilk 10 dakka cıkmadı sabah bakmıştım yoktu akşam geldim baktım çok çok çok silikti.ertesi gun kan baktırdım pozitifti.kanla netleştirmen en saglıklısı.inşallah vardır bebişin 🙏🏻
Esrayusuf Marayy inş vardır canım seni görüyorum sürekli ama erken bu kadar erken çıkması yumurtlamadan sonra 6 gün geçmiş sanırım inş vardır kuzum yinede umutlanma
Yelizokudan Busimss aynısı bende var 5 gün öar reglime ama bel ve kasık ağrım çok fazla ve çok gaz oluyor bende bu aralar🤷♀️