Yelizokudan Ferdaa bende derya hanıma gidiyorum henüz tedavi aşamasındayım beklemedeyim.. nasıl memnun kaldınmı?
41hamile Kbrtrn benim eşim girdi normal doğum yaptım ama izin vermiyorlarmış sanırım benim doğumuma daha var sandılar eşim destek için girdi o an doğurmaya başlayınca çıkamadı
Kbrtrn 41hamile Yaa benımde doktorum ümit aydın inşallah izin verırler gırmesıne. Eşimin de yanımda olmasını cok ıstıyorum. Peki ümit hanım dogum surecinde nasıldı destek oldu mu sıze
41hamile Kbrtrn doktora sorun biz hiç sormadım eşimin gireceğini sanmıyodum ani oldu zaten kimse birsey anlamadı nasıl girdi etti eşim doktor da şaşırdı yatış yapcam dediğimde bembeyaz oldun nasıl doğuma girdin dedi eşime hatta 🙂
Mommi Bence her Medical ayrı olabilir mersindeki normal odada sancını çekiyorsun sancı odası diye bişeu yok zamanı gelin e de doğumhaneye gidiyorsun
Kbrtrn 41hamile Çok teşekkür ederim ne güzel kurtulmussunuz kavusmussunuz yavrunuza.. Darısı başımıza inşallah ☺️
Yelizokudan Ferdaa evet daha önce duydum normal doğum yanlısı olduğunu🤗 ama daha gebe değilim diye sanırım çok ilgilenmedi inşallah hep böyle değildir