Yelizokudan Ferdaa evet daha önce duydum normal doğum yanlısı olduğunu🤗 ama daha gebe değilim diye sanırım çok ilgilenmedi inşallah hep böyle değildir
Kbrtrn 41hamile Çok teşekkür ederim ne güzel kurtulmussunuz kavusmussunuz yavrunuza.. Darısı başımıza inşallah ☺️