defne55 Çok sevindim canım🥰 İnsan doktordan çıkınca çok rahatlıyor taki akşamına ağrısı tutana kadar ben eşime diyorum bu doktor ayda 1 çağırıyor olmaz dayanamam diye😅😅 ara ara gidiyorum ama bende hiç aya bırakmadım hep haftada bir 🙈🙈şimdi rahatladım benim de bugün yukarıdaydı tekmeleri ama arada aşağıda valla doğurana kadar kafayı yiyeceğim 🙄😊😊 bugünde yeni bir ağrı çıktı göğüs ağrısı göğüslerin yırtılıyor resmen 😅😅😅 Eşim de diyorki acaba yarın neren ağrıycak 🙄Adama da kafayı yedirttim🙈🙈