madl41 normal canım. Ben bi gün korkudan doktora gittim sanki çıkacak gibiydi bıçak saplanıyordu sürekli. 24.haftaydı sanırım. Ayakları aşağıdaymış ve dik durmaya çalışıyormuş içerde saftirik🤦🏼♀️ Tabi böyle olunca gözümden yaş getirecek acılar oluyordu. Doktor küçük olduğunu daha çok kez döneceğini söyledi. Bir gün sonra döndü. Ama hala ayakları aşağıya gelince ağlatıyor beni zibidi😂