Esramese madl41 korkma oynuyodr icerde haylaz hep oluyo bana bugun doktoruma dedim dogum haftam benimde elini kolunu seyimde hissediyrm dedim güldü hamilesin normal degilmi dedi 😁
seymahnm madl41 inanamıyorum benim sorularım hep bunlar hatta dün gece acilde rahmimede kramplar girdiği için kesin bebeğim doğum yoluna girdi dedim doktor güldü yok öyle kolay değil doğması diye☺️
madl41 seymahnm benim de valla eşime hep diyorum keşke bi uyusam 38. Haftamda uyansam yoksa bu korkularla kalpten gidicem😊🙄
Paapaatyaa madl41 aşağıda atmasi çok normal ki doğum pozisyonunuda alsada sorun olmaz . Benim ki erken almıştı pozisyonunu 25 haftalktim sanırım . Dr ilk gebeliklerde pozisyonunu hemen alabilir aşağıya erken inebilir demişti . Erkek bebek benimki . Suan 36+4 deyiz
madl41 Paapaatyaa peki canım Doğum pozisyonunu aldığında anlayabiliyor muyuz 🙄 ben hep Doğum pozisyonunu Doğuma yakın alır diye biliyordum🙄
seymahnm madl41 23 . Haftamdayım cuma 24 olucak benimde aynı şekilde vajina ya tekme atıyor yada kafası girdi doğum yoluna kafa ile bastırıyor dedim ama değilmiş . Yeni yeni yukarılarda rahim büyüdükçe hissediceksin hareketleri dedi dr .
madl41 seymahnm Bana bugün bi garip geldi sanki şeyimde kramp gibi ağrı baktım benim minnak tekmeliyor🙈 aslında hep göbek deliğinin oralardaydı😊
elifeyy 25+1 benimde bugün o kadar aradaki delip çıkacak gibi bende kafamda sabahtan beri kuruyorum Doğum mu başladı diye neresi anlamadım ama çok güçlü şekilde bastırıyor hiç yukarı çıkmıcakmı artık psikolojik olarak tükendim:(
madl41 elifeyy Valla hep diyorum doğurana kadar 9 doğuracağım 😅😊😊 birkaç saat oynamasa kafayı yiyorum ahh annelik🙄🥰
Deletedmom2224 madl41 daha ters dönmedi çok normal. 23 haftalıkken filan afedersiniz çocuk şeyime vuruyordu cikicak sanıyordum. Doktora sorduğumda bu iyi bisey güçlü olduğunu gösterir dedi
madl41 Deletedmom2224 İçimden futbolcu çıkacak 😅 eşim bile karnımı sevip hep diyor kızım kızsın sen futbolcu olmuycan azıcık hanım hanımcık ol diye 😅😅 tekmeleri hissediyordum ama bugün bi garipti kızım az hareketliydi bide şeyimde tekmeleyince bişey mi oldu dedim🙄
Ifow madl41 benimde cocugun cox asagida tekmeliyor. 28+1 haftalik hamileyim, 5 ayindan cocuk cok inmisdi dohum pozisyonu almiwdi 2 aydi iyle ayaklarim yukarida uzanuyorum. Riskli bir durum sanki idrar yoluma tekmeliyor gibi.
madl41 Ifow evet aynı bende öyleyim . Doktor riskli dedimi size 🙄 9 ay geçmiyor ömrümün 22 senesi geçti ama şu 9 ay bir ömür gibi
Mutire madl41 canım doktorum bana şu şekilde tarif etti ve çok mantıklı . Bir poşete karpuz koy yer çekiminden dolayı aşağı mi iner yukarı mi çıkar 😉 bende senin gibi endişe etmiştim ama normalmiş sağlıkla al yavrucuğunu kucagina
Esramese madl41 inan cogu ayni bn ise 9 ay hic hareket bile etmemisim anne karninda annem hep aglarmis bisey oldu diye o zamanlr der boyle imkanlrda yoktu canim sıkıldı gidipte gorim falan
Paapaatyaa madl41 hayr pozisyonu aldigini anlayamazsn ultrasnda soyluyor dr . Ama aşağıya indiğini bacaklarimin arasında olduğunu hissediyorum. O zamn demişti dr aşağıya iniyo yavaş yavaş normal bu demişti
Nur___ madl41 bende 23+0 bugün iki gündür altta baya sıkıştırıyor ve zaten sık çıkardım lavaboya daha da sık çıkıyorum, dönmesinden şüphe ettim ama dönmez dimi daha
madl41 Nur___ Valla bende çok su içmediğim halde belki 10 dan fazla lavaboya çıktım bana da baskı yaptıkça lavabo ihtiyacım geliyor . İnşallah öyle olmamıştır daha erken çünkü🙏 Ama bence ayakları vurduğu için girmez herhalde
Zeyneb96z Nur___ bende 23+1 aynı öyleyim bugun cok korkdum dr yarın sorucakdım mesajlara bakıyorumda bu haftalarda herkesde boyle oluyormus bende anlamıyorum bazıları tekmeliyo falan diyo ben anlamıyorum tekmemi ne
defne55 madl41 canım gittim bugün doktora anca yazabildim doktorum herşeyin normal olduğunu söyledi alt tarafıma doğru çok ağrı yapıyor tekme atıyor dedim normal büyüdüğü için ağırlaşınca oluyor sen öyle hissediyorsun hiç merak etme bisey olmaz dedi :)