DiplomaliEvHanimi canım ben 25 haziran da yumurtlamayı gördüm test yaptım ovülasyon testi hatta testi tehit etmek amaclı doktoruma attım onayladı ve iliski gunlerini belirledi . 5 temmuz kan verdim çıkmadı 11 temmuz adet olmam gerekiyordu olmadım 12 temmuz da tekrar kan verdim 203 cıktı değerim çok şükür 🧡