DiplomaliEvHanimi Ya daha 1hafta ya bol bol yatiom yerlessin tutunsun die. Bide boyle leke gelip sonra adete donuyo uzuluyom. 2gun once kan damlasiydi akintiyla karisik bugn kahve rengi 🙏🏻
Mece Nnurmehmet canım işte bende dün yaptım tek çizgi çıktı bugün yaptım silik çıktı acaba seninki gibi koyulaşır mı ki
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi canım hamileyim zaten resmi attım ama mesaj yazıyordum tam telefonum çaldı yazamadım 😊 ben arkadaşa örnek olsun diye attım onu aslında yani koyu olması gerekiyor bunun gibi diyecektim 😘
DiplomaliEvHanimi Nnurmehmet yaaa cok sevindiiim kac gun sonra ogrendiniz 🙄🙏🏻 Ben gec yumurtladimda daha bugn 1hafta oldu. Ve adet gunum
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi canım benim sat 13 haziran yumurtlamadan tam 11 gün sonra kan verdim 0.100 cıktı gebelik yok dedi doktor ama kendi doktorum değildi. Neyse eve geldim internetten baktim böyle olupda hamile olan çok varmış sonrada değeri artan yani ama benim sansıma kesin artmaz dedim ve tam 1 hafta sonra yumurtlamadan sonraki 18.gün yani adetimin 2.günü olması gerekiyordu ama adet olmadım tekrar kan verdim 203 cıktı değerim çok şükür şuan 5+4 haftalık hamileyim 🤲🌸
DiplomaliEvHanimi Nnurmehmet yani baya oynuyo canim hayirlisi. bende bugun 1hafta oldu 1hafta daha beklicem 14gun gecmis olcak ins 100 falan gorurumde negatif gormem adete yakin olunca peki son adete goremi kese haftasi oluyo dollenme gunune göremi?
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi canım döllenmeyi doktorlar bile bilemiyor son adet tarihinden hesaplıyorlar 😘 İnşallah hamilesindir sende canım Rabbim gönlüne göre versin insallah🤲🧡
DiplomaliEvHanimi Nnurmehmet amiin insllah cnm ya 😍 bazn ultrasonlarda kucuk cikio o korkutur beni cnku. İlk gebeligimde hep 1hafta geri gosterdi adet tarihimden iste sonra 9olmasi gerekirken 7.haftada kalip kalbi durdu. Baya tedirginim bunyzden. Nisanda kurtaj oldum bnde
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi Valla canım henüz tam olarak doktor birşey demedi ama ultrasonda son adete göre yazıyor 😊 Benim de ikinci gebeliğim bu 15 ay önce bende kalp atışları oduğu halde düşük yapıp kürtaj oldum çok şükür rabbim 15 ay sonra tekrar nasip etti hayırlısı ile🤲 inşallah darısı isteyen herkese olsun hep dua ediyorum 🤲
Nnurmehmet DiplomaliEvHanimi senin daha yeni olmuş olur tekrar sıkıntı yapma hayırlısı olsun inşallah canım 🧡
Nnurmehmet Medine2406 canım benim attigim testlerime vak 13.gün gibi olması gerekiyor t çizgisi koyu olması lazım 😘
Nnurmehmet Medine2406 ay canım kusura bakma sen gebelik testi atmışsin yanlış anladim ben hamilesin bence ama eniyisi kan testi😘 benim attigim ovülasyon testi
Medine2406 Nnurmehmet çünkü adetten 2 gün önce yaptım yani 4 gün önce çok silikti 2 gün geçti şimdi yaptım baya koyu çıktı
Nnurmehmet Medine2406 [url=https://hizliresim.com/dLXYoX][img]https://i.hizliresim.com/dLXYoX.jpg[/img][/url