Nnurmehmet Medine2406 Amin canım inşallah rabbim isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu hayırlısı ile 🌸🤲
DiplomaliEvHanimi 15temmuzda yumurtladim 22si adet gunumdu 3gun once asiri sag kasik agrisi bacakda agri vardi sukur smdi hic agrim yok. Buggnde Ya surekli akinti hissediyom kosuyom sonuc bu. Gunde sdece bu oluyo dunde bu olmustu. Arkasi gelirmi acaba 😖 https://i.hizliresim.com/vaXYjA.jpg
Mece kızlar dün silik çizgi çıkmıştı ya bugün de böyle çıktı kafam karıştı ya ama dikkatli bakınca ikinci çizgi çok hafif gözüküyor gibi
Nnurmehmet Mece canım bence yumurtlama olmuş değerlendirdin mi dün bugün de değerlendirin 😘 Rabbim hayırlısı ile tez zamanda yüzünü güldürsün inşallah 🤲🧡🌸
Nnurmehmet Mece o zaman yumurtlamanın daha ileri tarihte olması gerekiyor 36-40 günde bir oluyorsan canım ama bilemedim hakkında hayırlısı olsun inşallah 🤲
Nnurmehmet Mece bence artık yapma bir dolu bir boş ilişki olsun inşallah tutar canım çünkü ovülasyonda koyuyu görmüşsün tekrar siliklesip geri koyulaşmaz
Nnurmehmet Mece Yani demek istediğim koyu derken bundan daha koyuyu görmüşsün ama canım şimdiki çok çok silik cıkmış tekrar koyulaşmaz diye düşünüyorum ama ALLAH bilir tabi😊 Bence 1 dolu 1 boş ilişki olsun adete kadar benim doktorum öyle demisti hakkında hayırlısı olsun insallah güzel düşün 💐🧡
Mece Kızlar slm gene ben 😂 ovulasyon testini bugün de yaptım gene aşırı hafif silik çizgi oluştu benim anlamadığım yumurtlama olayı geçen gün oldu mu yoksa ilerleyen günlerde mi olacak neden hep çok hafif silik çizgi çıkıyor yardımcı olur musunuz