Pirinctanesi
sağolsun vallahi Eminönü’ne gittik her yeri biliyor zevkli bir de yol gösteriyor vs cidden insan çok kararsız kalıyor bazı şeylerde yardıma ihtiyaç duyuyor gerçi o olmasaydı da yalnız başıma yapardım sanırım önemli olan ne istediğine karar vermek gerisi kendiliğinden geliyor nasılsa ❤️
Bir de son haftalara doğru insan ister istemez telaş yapmaya başlıyor sanırım o yetişecek mi bu olacak mı diye düşünürken buluyorum kendimi bunlardı düşünürken Doğum korkusundan uzaklaştım 😂