Selamlar bende 30+2 yim.. Ama hamileligimin boyunca 8 kilo aldım şişlgiim cok az.. Karnım son 1 ayda belirginleşti. Agrım sızım yok sorun şu ki bebegim sagda kaburgamın altına yerleşiyor ve muthis batıyor aynı durumda olan varmı? Birde arada bir kasılma oluyor karnımsa.. Karnım taş gibi ayrıca..