Ozgekrmn ya ben anlamıyorum bu insanları gerçekten ne denir ne söylenir bilmiyorum. Harika bir kayinvalidem var diyemem ama torunu olacağı icin gerçekten ne istersem yapmaya çalışıyor kendi annem de böyle bisey yok 2 ay olacak konuşmuyoruz bile. O onun canii kanı nasıl insan evladını Ve evladından olcak kaninii düşünmeyebilir ben anlamıyorum. Gerçekten merhamet herkese lutfedilmiss bir durum degil Allahım sana da tez zaman da ferahlık versin canim insAllah bebeğinin herseyini gönlünce düzersin