Pirinctanesi 32+1 den selam😁
oda işlemi tamam ✅
kıyafetler yıkama ütüleme tamam✅
Hastane tamam✅
Bebek arabası ✅
titreşimli ana kucağı ✅
Hastane çantası ❎
lohusa alışverişi ✅
çekim için hazırlık✅
Hastane odası organizasyon,süs,çikolata,kurabiye vs tamam✅
Çok az bir kaç detay eksik onları da Doğuma kadar hallederim sanırım.
her şey gayet iyi gidiyor geçen hafta gittim dönmemişti umarım bir daha ki kontrol de dönmeye başlar 🙏yoksa ben mi evham yapıyorum bilmiyorum ama dönmesini çok istiyorum 😅
bıgün itibariyle izne çıktım çantamı hazırlayıp evimi temizleyeceğim🤷♀️