perice Kızlar beni bitiriyorsunuz valla 😂 yazdıklarınız beni anlatıyor 4-5 Dr. değiştirdim hala kendime doktor bulamadım şikayetlerimiz benziyor. Erken doğum yapmaktan korkuyorum. Bebek 26. hafta kontrolümden beri doğum pozisyonunda. Hem kasılmalarım fazla hem de hareketi fazla. Hareketliyse korkmayın diyorlar diye endişe etmiyim diyorum ama yazılanları görünce de korkuyorum 😂 Doğum iznine de 37 de çıkmayı düşünüyorum. Şu an 30+6. İnşallah iş yerinde doğurmam 😐