Beybilicop ben de şu an 33 +1 im 32de muayene olduğumda doktor bebeğin başı aşağıda 40 haftayı beklemez dedi. Ben de çalışıyorum hala dün ayakta fazla durdum. Alt tarafta elektrik çarpması gibi garip bir acı oldu 3 defa baskı yapar gibi. Karnım zaten sertleşiyor ara ara hani sancım olmadığı için telaş yapmıyorum ama insan korkuyor erken gelebilir mi diye