Zeynep16 Damla6606 bende 30+5 günlük hamileyim heryerim agriyo kollarımı kaldıracak halim yok valla su eylül gelsede oğlumu kucağıma alsam bende rahatliycam😊😁😁
Yavuzmusab Bizde 33+4 teyiz 45 günümüz var Allahın izniyle cuma randevumuz var bakalım İnşaAllah herşey yolundadır doğum saati ve ölüm saati şaşmazmış bakalım rabbim ne zaman gelmesini istedi Sağlıkla gelsin hayırla gelsin cümlemizki😊
Pelintaner Damla6606 31+6 geberiyorum ne oturabiliyo ne uzanabiliyorum nede nefes alabiliyorum yiyemiyorum yuruyemiyorum bi tek bn mi boyleyim 😖