Bende kocaeli özel konak hastanesinde ölü doğum yaptım. Doğumhaneye kimseyi almadılar 12 saat tek başıma sancı çektim bunun yanı sıra akşam 8 gibi doğum yaptım ve doktorum 10 dk içinde evinden gelecek olmasına rağmen sorumlu ebe eliyle içeriyi bir güzel kurcalayıp doğum yaparken çekmediğim acıyı çekmeme sebep oldu. İstemiyorum bırakın dediğimde ise ben çok istiyorum ama diye bir cevap aldım. İzmit konak hastanesi hastane değil ticarethanedir. Şu an yine hamileyim ve sakarya konak sedat umura gidiyorum çok bilgili bir doktor