Symsglm canım ben değiştirdim doktorumu ve tavsiye üzerine hilal hanıma gittim, ama geçen burda kötü yorumlar okudum aklım karıştı ama doktor değil problem, hastane hakkında bir şeyler okudum da sancının tek başına çekiyorsun annen eşin vs yakının yanına gelemiyor doğumhaneye bile yürüyerek tek başına gidiyorsun gibi şeyler okudum doğru mu acaba