DiplomaliEvHanimi seni o kadar iyi anlıyorum ki canım geçen ay tam bir hayal kırıklığı oldu ben ve eşim için ve bu ay hep eşime çokta ümitlenmeyelim dedim oda ne yapsın öyle güzel bir haber bekliyor bu arada benim 1 oğlum var 7 yaşında çok kardeş istiyor her gün söylüyor nerdeyse pişman olmuyor değilim çok ara verdik die Ama bir yandan da kendi kendimi avutuyorum vardır bundada bir hayır diyip ama her kes bir umut mutlu haber bekliyor ama malesef 😔😔