DiplomaliEvHanimi Leylaacl hayir 15temmuz yumurtlama gunum oldugu icin yapmadim dha ben ilk gebeligimdede cook erken baslamisti belirtiler ama nisanda kurtaj oldum
Leylaacl DiplomaliEvHanimi insallah bebişiniz tutunmuştur test yaparsaniz haber verin 😍😍😊merak ederim
DiplomaliEvHanimi Leylaacl yani 1hafta olmadan teste elim gitmicek. Bugn ovulasyon yaptim koyulasmadi bile hic. Cnku olsa bile dha 20lerdedir kanda
Keremeral Yarın adet günüm sabah erken saatte yaptım test yine negatif bu şekilde olup adet günü pozitif olan var mı?sağ kasığım çok sızlıyor belim ağrıyor ve göğüslerim yumurtlamadan beri çok hassas
DiplomaliEvHanimi https://i.hizliresim.com/gP2nOb.jpg Acabami diyorum kizlar. Kana dönüşmezse doktora gidecem 5gun falan bekleyim