Kizlar Benim de 1 hafta gecti hala adet olamadm normalde 15inde olmam gerekiyordu.Normalde hep 30 gunde bir oluyordum.1 hafta icinde 2 3 kez test yaptim negatif cikti hep.Birde cuma gunu alt karin bolgem cok agridi kramp girermis hasta olucak gbi ama hala bsy yok sn kez sabhta yaptim test ama negatif.sizlerde boyle birsey yasayan varmi?