benm normlde horlomalrı çok düzenliydi arada tahlil yapardım evledm çock istemyorduk sonra doktra adet gecikmesi diye gittim oda tahlil yapıp polikist over oldgumu söyledi klomen verdi çatlatma iğnesi burdurdum yumutam çatlamadı ve kocaman kiste dönüştü fazla uyarılmış yumurtalıklarım sonra dopum kontrol hapı verdi kist için ben kulanöadım ve kendiliginden adet olunca düştü zaten o ay bi baktım hamileym resmen süpriz oldu istemiyorduk polikist overi duyunca sitedim ya hiç olmazsa dedim zaten istedgmn ikinci ayı hamile kaldım o yüzden umutsuzluga düşmeyin luam 19 haftalıgım