Cns_33 canım ben de pko’luyum. Yani doktorumun anlattığı normalde kadınların yumurtalıklarında küçük yumurtalar oluyormuş. Diyelim normal birinde 5 taneyken bizlerde 8-9 tane olduğu için çatlaması daha geç oluyormuş. Benim hep adet gecikmelerim ve çok feci sancılı adet dönemim oluyordu. Hiç böyle pko durumunu kafaya takma çünkü ben 4 ay boyunca adet göremeyip, o süreçte birkaç kez doktora gidip, en sonunda 4 ayı doldurmuşken 2 aylık hamile olduğumu öğrendim hiç beklemediğim bir anda. Yani adet görmenin, yumurtlama döneminin falan hiç etkisi olmadı sanırım hamile kalmamda. Sen kafana takma, ne zaman hayırlıysa o zaman olsun de, o bebiş sana gelecek zaten 😊 bak ben 15+1 oldum bile. En güzel zamanda, hiç beklemediğin bir anda sürpriz olur inşallah 🙏🏻❤️