Kızlar ben 14 yaşımdan beri yani ilk adet gördüğüm günden beri pcos (polikistik over) hastasıyım. Hangi doktora gittiysem kronik pcos dedi. Şu an 31 yaşındayım. Hayatımda hiçbir zaman düzenli adet görmedim. Hep 3 ayda bir 6 ayda bir hatta yılda bir adet gördüm. Fakat 28 ekimde evlendim, ve 3 ay sonra hiçbir tedavi görmeden kendiliğimden hamile kaldım. Şu an 25 haftalık hamileyim. Demek istediğim şu, polikistik over hastası kızlarımız ve akranlarımız internette okuduğunuz olumsuz yorumlara inanıp sakın ama sakın korkmayın. Allah o canı size vermek isterse mutlaka veriyor. 🙏🏻
Yanlızca, benim yaptıklarım, evlendikten sonra hiç doğum kontrol hapı falan kullanmadım. Korunmadık. Eşimle gün aşırı (yani bir gün durup bir gün) cinsel ilişkiye girdik ve ilişki sonrası yataktan kalkmadım, o şekilde uyudum. Kalkıp hemen yıkanmayın, abdest almak için de sabahı bekleyin. Benim çanucak hamile kalmamda Etkisi olmuşsa bunların olmuştur. Herkese öneriyorum. Ve sakın umutsuzluğa kapılmayın, ben tedavisiz hamile kaldıysam herkes kalabilir 😍