Alismomi inş hayırlısı olsun canım kaç Aydır olur diye bekledim ilkinde hemen hamile kalınca Buda öyle olur sandım ama beş Aydır yok şuanda 5 gün kaldı adete ama hiç umudum yok önemsemiyorum Bİle inanır mısın hiç demiyorum oldu mu o kadar umutsuzum herşeye hazırım yAni nasibimi bekliyorum sadece olur olmaZ yorum yapmıyorum ama olursa haber veririm inş senin sonuç ne zaman çıkacak sen iğne vurulmuşmuydun ve vurulduysan kaçıncı günün bende direk kan vericem 15.gün