Esrayusuf Yvsbsra canım çatlatma iğnesi falan mı vurdun adete 9 gün varsa bu kadar erken çıkması şaşırttı beni
Yvsbsra Esrayusuf hayır canım yumurtlama mı takip ettim test yanlış sonuç veriyor olabilir çünkü en ucuz test
Tazeanne0134 Demirleblebi aynen öyle bende 2.5 haftalıktı yaptım 2 tane birini de sabah idrarım ile yaptım ikisi de hâlâ duruyor ve silinmedi 13+0 haftalık hamileyim şuan da
Esrayusuf Alismomi kuzum stres yapıyoruz artı olmayınca çok üzülüyoruz en iyisi böyle bu arada inş olur hayırlısı ile heyecanla bekliyorum dedim iğne vurulduysan erken vermeseydin kan sonra aksi kalır üzülür insan
Alismomi Esrayusuf doktor çağırınca geleyim dedim artık hayırlısı varsa da ypksa da Allah bilir en iyisini napalım 🥰 az sonra kan vercem 2 saate çıkar dediler..
Esrayusuf Yvsbsra hemen çıktıysa yanlış değildir belki adetten çıkar çıkmaz yumurtlama oldu bazıları adetliyken yumurtluyor
Anneolcam Alismomi Benim bugün adet günüm bakalım Rabbim en hayırlısını hepimize nasip Etsin inşallah 🤲🏻
Esrayusuf Yvsbsra yok canım benim ilk gebelikten sonra olmadı oda kalbi durdu yumurta tembelliğim çıktı kürtajdan sonra çatlatma iğnesi vuruldum 10 gğn oldu bekliyorum bakalım eşimde bugün gitti askere 😊
Yvsbsra Esrayusuf yaa inşallah tutunur bebiş 🙏🏻 Allah kavuştursun sağ Salim gitsin gelsin bebeğiniz de büyümüş olsun 😊
Alismomi Esrayusuf sorma daha yeni verebildim hastane açılışı varmış gecikti biraz sonuç açıklansın ilk buraya yazıcam 🥰
Esrayusuf Alismomi kız kanı Yen'i mi verdin bekliyorum demiştin neyse hayırlısı olsun inş bekliyorum kuzum 😘
Alismomi Esrayusuf muayene için bekliyordum dr gecikti biraz kanı da 10 gibi verdim dua edin kızlar 😇
DiplomaliEvHanimi Alismomi hadi hayırlısı ins gzl haber alirsiniz boyle hamileyiiim die yazanlara cok l mtlu oluyom