Mesa33 fts97 amin inşallah sağolasın canım. Hissetmiş gibi olmak bile güzel değil mi 😍Gaz kıpırtısını az çok öğrendim. O bambaşka bir şeydi çok kısa sürdü. Bugün hiç olmadı. Dün akşam bi defa oldu. Ama dediğim gibi olmayabilir. Kendimi çok dinliyorum bu aralar belki de bu yüzden en ufak bir kıpırtıyı bebek gibi algılamış olabilirim. Hayırlısı inşallah bizler de hissederiz net bir şekilde 🤗
fts97 kertenkeleannesi Banada doktorum Mom vital bitince decavite başla dedi. Bence vitamin içmelisin bebiş için biraz sık dişini canım ☺️
nahirci6041 kertenkeleannesi canım bende decavit kullanıom büyük diye ortadan kırıyom öyle içiom :) içmemiz lazım bebeişimiz için mecbur katlanıoz :)
kertenkeleannesi nahirci6041 tadı da kötü ne biliyim zaten herşeye midem bulanıyo ama içiyim bari 9ay içmeyiz inşallah😔
nahirci6041 Afra34 16+3 bizde de hala cinsiyet belli değil kendi doktorumuz 2 defa kıza benziyor dedi başka doktor erkek dedi :) hayırlısı olsun hakkımızda canım :)
Aslikgn fts97 Kuzum bende 15 haftalık şuanda hamileyim ocak 12 görünüyor doğum bakalım ,cuma günü cinsiyet öğrenmek için gideceğim 2 li testte kıza benziyor dedi doktorum hayırlısı bakalım ,3 lü ve 4lü testi düşünmüyorum ,2li testim normal çıktı çünkü
nhlkskn bende 14+6 dayim bulantilar gecmedi her gece yatmadan vikariyorum benim gibi olan varmi bizede 100 de 70 erkek dedi hayirlisi allah tan herkeze rabbim yardim etsin..
Sevom97 Hzl-arn07 ben daha dogum ücretini soramadım sizin bir bilginiz var mıdır acaba yada kime sorayım ordan hiç bişey bilmiyorum 🤷♀️
Hzl-arn07 Sevom97 daha erken ama canım ben önceki doğumumu orda yapmıştm özel oda idi 2750 ödemiştik normal oda fiyatını hiç bilmiyorm ama dışardaki deskteki kayıt açanlara sorabilirsiniz
Mucize123 edamutlukinali bazı doktorlar son adet tarıhının ilk gününü sorup ona göre hesaplıyor sistemede yanlış girmiş olablırler bana ıkı hafta arayla 13, hafta dedıler devlette sonra özele gittm kı doktor sordu son adet tarıhımı soyledm devlettıkler yanlış kaydetmıs
Tubabyk Mucize123 bn kendimde son adet tarihimden hesapşadm bnmki farklı doktrn ki farklı çıkıyor hangmznki dogru anlyamdm. Nasipse 20nci haftamda özele gtcem o doktr söyler heralde