ozlembsra_ Merhabalar benim de 13+4 cinsiyeti henüz öğrenemedik sonraki randevuda inşaAllah 😊 zaman geçmiyor bulantı ve kusmalar hiç geçmiyor zor geliyor biraz dua edin de geçiversin 💕
Tubabyk Mucize123 bn kendimde son adet tarihimden hesapşadm bnmki farklı doktrn ki farklı çıkıyor hangmznki dogru anlyamdm. Nasipse 20nci haftamda özele gtcem o doktr söyler heralde
fts97 Merhaba anneler ☺️ Biz 14+4 haftalık olduk Allah’ın izniyle. Fakat bir sorum olacak.. İki gündür ara ara altımda batma ve zonklama oluyor.. Bu normal mi sizce? Sizlerdede oldu mu?
gezentianne edamutlukinali Ultrasonu baz alacaksınız 1 hafta geç döllenme olmuş benim de böyleydi sürekli gittiğim doktor son adet tarihimi 1 hafta geç yazdı artık öyle devam ediyoruz
fts97 Merhaba Ocak Anneleri kaç haftalık oldunuz? Biz 21 haftalık olduk Allah’ın izniyle.. Haftaya ayrıntılı ultrason var. Ayrıntılı ultrason yaptıran var mı? Nasıl oluyor yaptıranlar bilgilendirebilir mi?
Mmkb1 fts97 alttan yapılmıyor karından yapılıyor radyoloji doktoruna yönlendiriyor kadın doğumcun, çocuğun iç organlarına bakıyor kan akışını dinliyor
Ebru_61 Yeni hesap açtım ilk defa bişey sorucam 🤗 27. Haftadayız ve son 1 bcuk haftadır bebegin hareketler de azalma var. Hareket ediyo ama önceye göre az ve dha hafif. 27. Haftalarda normalmi bunlar.
Ebru_61 CansuDRY ben dokundukça uyardkça hareketleniyo yine. Ama kendi halindeyken baya seyrek hareketleri. Ama hareket alanı daraldgndan olablir demeniz gbi. Teşekkürler.
Ebru_61 Doğum sancısı çekerken bayılma ihtimalimiz varmı ya 😂 acı eşiği cok düşük kadınlarda mesela bayılma falan olurmu.