İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız.. Biz de çok şükür 14+2 yiz. Daha önce 3 kaybım olduğu için rahat ve sakin geçiremiyorum.
Dün ve bi önceki gün bi seyirme hissettim ama emin olamadım çok mu erken bilmiyorum kendimi heyecanlandırmak istemedim.sizce de çok mu erken
Hangi ilaçları kullanıyorsunuz. Ben özel durumumdan dolayı coraspin + oksapar 4000 iğne+ progestan kullanıyordum. Bu hafta ek olarak sidefer gb isimli bir vitamin takviyesi kullanıyorum.