Aynı sene içerisinde olsa belki bu kadar uzun gelmicek galiba biz annelere🙈 2020 olunca çok uzun bir süre gibi geliyor bebeklerimize kavuşmamız..🙈 12+5 günlüğüz. Doktorumuz %90 erkek dedi. Bu arada Antalyalıyız.. Siz nerelerden yazıyorsunuz? ☺️ Allah’ın izniyle 26 Ocak dedi doktorumuz doğum için.. Sizlere hangi günlerde dendi?