fts97 Biz Allah’ın izniyle 12+5 günlük olduk? Sizler kaç haftalık oldunuz ocak anneleri? Sanki zaman hiç geçmiyormuş gibi oluyor mu sizede? Bir an önce sağlıkla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım inşAllah👶🏼🙏🏼❤️
Pinarrrr fts97 13+1 olduk bizde canım aan geçmiyor hep görmek istiyorum Rabbim. Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin insallah
Kubuuu1 fts97 ilk haftalarda daha da zordu hele randevuya çok zaman olunca hiç gecmiyo randevu yaklaşınca biliyorum ki bebek de buyuyo 😊 bugün 14+0 olduk inşallah 😊 cinsiyeti belli olanlar var mı ☺️
Nuur2001 12+4 olduk bizde 😍 bana da geçmiyor sürekli onu hissetmek istiyorum yanımda olsun istiyorum Rabbim hepimize sağlık kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Nvnnnn Kubuuu1 erkek olacak canım 2 doktora gittim ikisi de %100 erkek dedi 12. Haftada öğrendik cinsiyeti🤗
edamutlukinali Son adet tarihime göre 14+4 Devlet hastanesine göre 13+0 Özel hastaneye gittim ikili test için 2 gün geri yani 12+5 🤦🏼♀️ Varmı böyle sorun yaşayan 😏
Mucize123 edamutlukinali bazı doktorlar son adet tarıhının ilk gününü sorup ona göre hesaplıyor sistemede yanlış girmiş olablırler bana ıkı hafta arayla 13, hafta dedıler devlette sonra özele gittm kı doktor sordu son adet tarıhımı soyledm devlettıkler yanlış kaydetmıs
nermin2016 fts97 15+1 in sa Allah hepimiz sapa saglam bebeklerimizi kucagimiza aliriz Amin Amin Amin in sa Allah
Kubuuu1 Nvnnnn bize de 13+3 de kız dedi ama kesin demedi 15+3 de tekrar gidicem sanırım kesin söyler 😊