Anneolcam endometriozis kistik bir yapı ayni zamanda rahimde kanama odakları ve yapiskanliklar yapıyor. Tutunduğu yeri sarıyor. Ve östrojen hormonuyla besleniyor. Yani her adet olduğumuzda aslında yapının gelişmesine neden oluyor. Menapoza girmek çözüm. Zaten üreme çağında genç kadın hastalığı olarak da geciyor.
İlerleyen aşamalarda kötü huylu bir seye de dönüşebilir rahimin alınmasına neden olacak kadar kötü bir seye. Bu yüzden aileni tamamlaman gerekiyor demişti bana doktorum. Hemen evlen çocuk yap demişti 🙃🙃