Anneolcam Adetin 2 günü tedaviye başlanır yumurta geliştirici iğneler verirler sonra olgulaştırıp çatlamasın diye ayrı iğne veriyorlar yeterince olgunlaşınca çatlatma iğnesi veriyorlar 38 saat sonra yumurtalarını topluyorlar ilaç vs kullanıyorsun rahim kalınlığı için beline bant veriyorlar sonra laboratuvarda dölleniyor 3 gün 5 gün dışarıda kalıyor embriyolar 4 8 12 hücreye bölünüyor sonra yerleştiriyorlar tekrardan sana 12 gün sonra hamişsin inşallah 🤗🙏😍