Anneolcam aslında yatmakla yatmamak arasında fark yok. Almanya’da bir arkadasım tüp bebek yaptı onu hic yatırmadılar burada Türkiye’de bi saat falan yatırdılar. Transfer olduktan sonra eve geldim o gün ise gitmedim evde dinlendim ama ertesi gün itibariyle normal hayatıma devam ettim, özel okulda öğretmenin her gün saatlerce ayakta kalıyordum ama ise gittim rapor almadım. Kafayı dağıtmak da önemli çünkü test gününe kadar zaman hic geçmiyor. Sürekli yatarsan kabız olma ihtimali de artıyor kabız olmani istemiyor doktorlar olumsuz oluyor çünkü.