Mucizebekleyen valla ben umutsuz olduğundan dip köşe yaptım eşim askere gitti dün gitmeden cumartesi evimi temizledim çıktım evden ama bu doğru değil çünkü bebek oluşuyorsa dinlenmek şart tutunma zamanı kalsın temizlik yapma bence o güne kadar dikkat etmedim ama sonrasında ediyorum dün mesela annemle pazara çıktık arabayı alamadık biryerden geçtik Pazar'a ben anneme dedim ben taşıyamam az taşıdım Zaten ama kimseye demedim iğne vurulduğumu tek eşim biliyor ve ablam biliyor Zaten kürtajdan sonra ailem falan bana ağır taşıtmaz birşey yaptırmaz bende varsada düşünmek zorundayım sonra benim yüzümden tutunmaz çok üzülürüm bence yapma şakın bırak kalsın hep uzandinlen tutunursa senin kanından oluşup beslenecek anne olmak o kadar kıymetli birşey