Deletedmom2224 ben dün gittim doktora yumurtlama olmus ve bugün hemen iğneyi olman lazım yeterli büyüklüğe gelmis dedi ben şok tabi hiç bi akıntı bisey olmayınca ben iğne günü almak icin gittim kontrolden sonra hemen iğne oldum ama aklıma takılan dün cumartesiydi bizimdr son ilişki perşembe günü olmustu oda sordu yumurtaya baktıktan sonra en son ne zaman oldu diye söyleyince dün olsaydı iyi olcaktı dedi bugün içinde olursa iyi olur dedi dün öğlenn gibi iğnemi oldum akşamüstü oldu ilişki bugün sabah saatlerinde olsun demisti erken kalkamadık saat 10 gibi oldu🙄 bide pazartesi sabah saatlerinde olcakmıs e benim anlmadığım yumurta zaten 24 saat canlı kalmıyomu 😬bide cuma olsaymıs dedi cumartesi iğne günü oldu inşallah işe yarar😞