Kbrazcan benimde öyle mesela ilaç kullanmadığım zaman bile daha cok oldu sadece bir bel ağrısı tek taraflı kasık ağrısı baskada hic bisey yok hala öyle devam ediyo sadece iğnenin ikinci günü aşırı bi bel ağrısı yasadım vücut sıcaklığım bi yükseldi bi düstü biraz akıntı geldi sonra yine eski halime döndüm dünde cok yürüdüm hemen tek taraflı kasık ağrım basladı ama kuruluk devam ediyo arkadasımda mesela aynı zamanda basladık onun tam tersi cok akıntısı oldu hala devam ediyo ama benim mesela 6. Gün kontrolde doktor gelismis hemen iğneyide yapalım dedi ona bi kac gün daha vermisti demekki kuruluk demek işe yaramadı anlamına gelmiyomus bide o bana biraz o tarzda konusmustu 😅