Çok kötü olmuş, acaba göndermeyecekler mi 😒 Hamile bir insana neden stres yaşatıyorlar ki insanlar ne kadar vicdansız. Hevesle bebeğine eşya alıyor ortada yok 😔 Savcılığa gidin direk bence. Suç duyurusunda bulunun, tüketici hakem heyetleri biraz geç sonuç veriyor. Bende sitelerden aldım 1 ay kadar oldu alalı. Sipariş verdim 2 hafta içinde boyandı geldi