Zeynepzeze Merhaba, bizim sitelerden aldıgımķz mobilyayı adam teslim etmeyecegini soyleyince (sonunda soylettik) kaporamizi geri isteyerek siparisi iptal ettik. Olan 3bucuk ayimiza oldu bosu bosuna ha bugun ha yarin dedik. Siz nerden almistiniz acaba mobilyanizi hazirlarda istedigim gibi bulamiyorum siteler esnafindan da agzimiz fena yandi. En azindan daha onceden memnun kalan arkadaslar varsa direk o esnafla goruselim dedik. Sizin mobilyacinin ismini verir misiniz? Birde onlarla goruselim. Bebegin gelmesine cok az zaman kaldi hala mobilya yok cok stres oldum sormayin. Cok konustum kusura bakmayin.