Siteler den bebek icin dolap siparisi verdik 1 ay sonraya teslim edilmek uzre ancak 2.5 ay dan fazla oldu hala teslim etmediler ve her aradigimiz da haftaya deniyor bebegin kiyafetlerini yikayacagim ancak evim cok kucuk oldugu icin koyacak yerim yok dolabi bekliyorum mecburen artik sinir krizi gecirecegim bu kadar insafsizlik olmazki benim gibi basina gelen var mi siteler den mobilya soyleyipte teslim alamayan.