LinaPrenses haaa cidden mi akşama bi halı saha maçı ayarlayayım ben 😂😂valla yaparım umut varsa😂eşim bile diyo delirdin iyice diye ama benim sıkıntılarım büyük karnım nasıl kaşınıyor anlatamam zaman hiç geçmiyo o yüzden.bi ilaçta veremiyor doktorum doğduktan sonra çaresine bakacağız diyor.gebelik Alerjisi diye bi illet varmış 38den sonra bütün göbeğimi sardı isilik gibi.kaşınıyor kaşıdıkça canım acıyor.