Serpilll bebekteyaparimkariyerde son 9 hafif adet öncesi ağrı gbi ağrı vurup geçiyor okdrcık beklemedeyiz 🤗
Mervebaser94 bebekteyaparimkariyerde yok ayak agrisi da yok bende 😊 sol göğsümün altındaki kaburgam aciyo batma gibi oda bebek baskı yapıyomuş doğum belirtisi değil yani🙈
bebekteyaparimkariyerde Mervebaser94 o bendede vardı geçti sonra seninde geçer bi yer değiştirsinde.hissizleşmişti benim artık orası.
bebekteyaparimkariyerde Gizmm5 ay ozaman ben bunu bütün gün söyleyeyim yaaa.çünkü onca yaptığım şeye karşılık gözüm bile ağrımıyo
bebekteyaparimkariyerde guler27smsk_ Allah doğuran herkesin evladını analı babalı büyütsün.bizede dua edin yaaa vallahi yorulduk artık beklemekten.
guler27smsk_ bebekteyaparimkariyerde sağlıkla bir avazda doğurursunuz insallah cnm bende senjn gibi çok bunalmıştım ansızın bir gece yarısı doğmak istedi oğlum ve hastane bir buçuk saat uzak bize 😊
bebekteyaparimkariyerde Srnugr eyvahlar oldun Temmuz annelerinden doğuran ne kadar azmış şuan onu fark ettim.hepimiz son günlerini yaşıyoruz resmen