Bebek33 merhaba. Bende 50 gram şeker yüklemesi 1 saatlik kan tahlili sonucum 149 çıktı. Drum ilki tarama testiydi taramada yüksek çıkanlara 100mg lık yapıyoruz öneriyorum dedi. Neden önerdiğini anlattı ama çok aklımda kalmadı. Ertesi gün 100 lük yapıldı. Yüklemeden önce kan alındı , yükleme yapıldı 1 saat, 2 saat, 3 saat sonra yani toplamda 4 kere kan verdim. Aç karnaydım. Benle birlikte 3 kişiydik yapılan. Kimse zorlanmadı, ki ben aç kalınca istifra eden bi gebeyim. O şeyi içince zaten tok gibi oluyosun. Sonucumu bugün öğleden sonra alıcam. İnşallah normal çıkmıştır sonucum. Gebelikten önce hiçbir tarama testine girmem, yükleme yaptırmam diye gazel okuyordum ama iş başa düşünce öyle olmuyormuş anladım. Bir canlının sorumluluğunu düşününce riske atmayıp 100lüğü de yaptırdım. Hepimiz sağlıklı doğumlar yapar, sağlıklı bebişler kucağımıza alırız inşallah.