Esuyum38 Badevehande yaptırdım tok karnına yapıyormuş doktorum aç tok çok fark etmiyor bizim için dedi kahvaltıdan 2 saat sonra testi verdim
Busraoz Bebek33 Ben de mecbur yaptırıcam bir sonraki ay. 50 mglık. Hamileliğim boyunca tatlıdan nefret ettim yiyemedim. Tadı nasıl ya içtiğim gibi çıkarırım diye çok korkuyorum😒
2lokummannesiii Cansumus 24-28 canım 28 den sonra yapılmıyor. Ancak hiç yaptırmayıp bebekte problem hissedilirse eğer 28 sen sonra da yapılıyor.
Minedy Bebek33 şehir dışında olduğum için alamadım sonucumu, tanıdık hemşireye sordum oda izinliymiş arkadaşına sordu o da daha dönmedi 😔😔😔
Tgce16 Busraoz çook şekerli bir şey değil değişik bir aroması var hoşuma gitmedi ama baya baya toktum ona rağmen çok bi bulantı yaşamadım yani hafif bulandı midem zaten hemşire 10 dk içerisinde bitmiş olsun dedi yavaş yavaş içtim o yüzden
Tgce16 Bugün yaptım bende toktum kan aldı 50lik glikoz içtim bi saat sonra tekrar kan verdim 115 dedi normal çıkmış diye ekledi öncesi kaçtı bilmiyorum ama yüksek çıkmadığı için söylemedi herhalde
Ngrs Bebek33 Benim tokluk 155 çıktı diyetisyen endokrinolog hepsi seferber oldu canım sıkkın bana erken yaptılar bi de testi😑
Bebek33 Ngrs bende tekrar yapıcağım için çok canım sıkkın resmen gitmek istemiyorum o şekeri tekrar içmek istemiyorum