Minell34 canım sağlık ocağı yaptı şeker yüklemesini kadın Doğumada haber verdim bu arada ikisi de dahiliye git dedi randevu aldım
dahili doktor anlattı vs dikkat edicen falan diye şeker ölçmem için makina ucu yazdı rapor çıkarttı aynı katta diyabetik bölüm var oraya git dedi ordan makina verdiler ve defter
sonra diyetisyene yönlendirdiler alt katta oraya gittim oda kilomu boyumu ölçtü diyet anlattı vs
günde 4 defa ölçüp oraya yazıyorum
15 gün sonra gel dediler dahili yani yarın yada Pazartesi gitmem lazım en geç ama randevu bulamadım hala hatırlatma yaptım bende