CeyOg Hamile kalma şansım az diye düşünme kendini öyle odaklama. Ben diş gebelik geçirdim. 3 ay sonra testler yaptırdım gebelik için hormon değerleri yüksek çıktı. Birkaç doktor hamile kalma şansınız az dedi hatta biri tüp bebek dedi. 1 ayı doktor doktor gezerek geçirdim. 1 doktor bir kez gebe kalmışsınız yine kalırsınız dedi. Değerleri hamile kalamazsın diye yorumlama dedi. 1 ay sonra gebelikten şüphelenmeye başladım test yaptım adete 8 gün kala çıkmadı sonra adet olmam gereken günde çıktı testte. Biraz daha bekleyin. Varsa gebelik çıkacaktır.