CeyOg merhaba, zor olacak ama bizde 7 8 ay denedik her ay kesin hamileyimdir diyip kendimi dinliyordum midem bulanıyo yok goguslerım agrıyo kasıklarım agrıyo dıye. Hevesle test alıyordum. Ama sonucu tamamen husran hep hayal kırıklıgı. Kadın doguma gıttım artık 1 yıldır olmuyo dedım ılac verdı seker dengeleyıcı bunları kullan 2 ayda dogum kontrol hapı sonra da catlatma hapı kullan dedı tabı benım umudum gıttı 3 ay sonraa oo oo dıyodum. Doktora gıttgım o ay hamıle kaldım cunku hıc kafama takmadım zaten 3 ay sonraya kaldı ıslem dıye hıc umursamadım esımle dogru duzgun bıle bırlıkte olmamıstık beklentım hıc yoktu hamıle kaldım. Cok zor beklemek hep heveslenıyor ınsan ama gercekten kafada bıtıyor. Rabbim kısa surede nasıp etsın ınsallah